درمان غیر جراحی سیاتیک

درد سیاتیک، از جمله دردهایی است که باعث ایجاد خلل در زندگی روزمره می شود. عصب سیاتیک یکی از طولانی ترین عصب های بدن است

رگ به رگ شدن گردن

با پیچ خوردگی گردن چه علائمی خواهم داشت؟ گردن درد خواهید داشت که با حرکت بدتر می شود. گاهی اوقات این درد تا یک یا دو روز کامل

درمان دستی ستون فقرات

درمان دستی ستون فقرات چیست؟ درمان دستی اصطلاحی است که برای توصیف درمان فیزیوتراپی دستی استفاده می شود. این سنگ بنای توانبخشی است و سال‌هاست

تغذیه ورزشی

اهمیت تغذیه ورزشی مصرف متعادل غذا و نوشیدنی برای همه مهم است و کسانی که فعالانه در ورزش شرکت می کنند باید بدانند که می

کورتیکو استروئید چیست؟

برخی از انواع استروئیدها چیست؟ برخی از داروهای کورتیکواستروئیدی شامل کورتیزون، پردنیزون و متیل پردنیزولون هستند. پردنیزون رایج ترین نوع استروئید مورد استفاده برای درمان برخی

ALS چیست؟

اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ALS) که با نام بیماری لو گریگ یا بیماری نورون حرکتی نیز شناخته می شود،بیماریی است که سلول های عصبی را که

سندرم پای بیقرار چیست؟

علل و محرک های سندرم پای بیقرار تحقیقات نشان می دهد که هیچ دلیل قابل شناسایی برای( RLS) یک فرد وجود ندارد. با این حال، دانشمندان

پارگی منیسک چیست؟

۸ تمرین برای درمان پارگی منیسک پس از تایید پزشک خود برای شروع ورزش، برخی از این تمرینات را برای افزایش قدرت و ثبات خود

درمان کشیدگی کشاله ران

علائم و نشانه های آن چیست؟ تمام کشیدگی های کشاله ران باعث درد در قسمت داخلی ران می شوند. سایر علائم و نشانه ها می تواند

درمان لیزری تنگی کانال نخاع

حرکات اصلاحی گودی کمر

قوس دادن کمر این ایده خوبی نیست که عمداً کمر خود را برای مدت طولانی قوس دهید. در دراز مدت می تواند باعث از دست دادن

ورزش بعد از عمل عصب دست

این تمرینات را می توان به تنهایی، در خانه، پس از جراحی عصب دست انجام داد. بلافاصله شروع کنید، لطفاً تمرینات را حداقل ۵ بار

درمان قطعی کیست گانگلیون

کیست گانگلیون چیست؟ کیست های گانگلیونی کیسه های مایعی هستند که در اطراف مفاصل و غلاف تاندون در نتیجه تحریک یا ضربه مفصل یا تاندون

توانبخشی

هر نوع توانبخشی ، هدف منحصر به فردی را در کمک به افراد برای رسیدن به بهبودی کامل انجام می دهد، اما همه آنها در

همه چیز درباره بورسیت تروکانتریک

بورسیت تروکانتریک یکی از اختلالات رایج ماسکلواسکلتال در ناحیه هیپ، خصوصا در ناحیه لترال آن است. شروع درد معمولا موذیانه و گاهی حاد است که

درمان غیر جراحی سیاتیک

درمان غیر جراحی درد سیاتیک

درمان لیزری دیسک کمر

همانطور که در جریان هستید ستون فقرات انسان از تعدادی مهره تشکیل شده است. به صورت دقیق تر در ستون فقرات ما ۲۴ مهره متحرک