محدوده حرکتی

دامنه حرکتی محدود چیست؟

علل کاهش محدوده حرکتی انواع مختلفی از کاهش دامنه حرکات وجود دارد. سه نوع اصلی کاهش دامنه حرکتی عبارتند از: مکانیکی آسیب عضلانیآسیب رباطآسیب تاندوندرد

تاندون آشیل در کودکان

التهاب تاندون آشیل التهاب تاندون آشیل اغلب می تواند در نتیجه تغییرات شدید در فعالیت رخ دهد. تاندون آشیل که وظیفه اتصال دو ماهیچه ساق

اثر فیزیوتراپی بر پارکینسون

چگونه یک فیزیوتراپیست می تواند به یک بیمار مبتلا به پارکینسون کمک کند؟ اهداف فیزیوتراپی بسته به مرحله تجربه پارکینسون متفاوت است. مرحله اولیه:هدف اصلی

پارکینسون چیست؟

(PD) بیماری پارکینسون یک اختلال نورودژنراتیو که عمدتاً بر نورون‌های تولیدکننده دوپامین (“دوپامینرژیک”) در ناحیه خاصی از مغز به نام ماده سیاه تأثیر می‌گذارد. علائم

fascitis

فاشیای کف پا چیست؟

تشخیص فاشیای کف پا علامت اصلی فاشیای کف پا درد در قسمت پایین پا، اطراف پاشنه و قوس کف پا است.بیشتر احتمال دارد که فاشیای

فیزیوتراپی روماتولوژیک چیست؟

فیزیوتراپی در درمان بیماری های روماتولوژی چگونه عمل می کند؟ در کودکان مبتلا به بیماری های التهابی، فیزیوتراپیست می تواند ارزیابی کند که این بیماری

کف لگن

فیزیوتراپی کف لگن دقیقا چیست؟

چرا ممکن است به فیزیوتراپی کف لگن نیاز داشته باشیم؟    درصورت داشتن هر نوع اختلال عملکرد کف لگن، ممکن است از فیزیوتراپی کف لگن

استئوتومی بونیون

جراحی استئوتومی بونیون

چه چیزی می تواند منجر به جراحی پا شود؟ پا از یک شبکه به هم پیوسته و پیچیده از … استخوان ها تاندون ها رباط