درمان های آرتروز

درمانهای آرتروز زانو

پارگی عضله دو سر بازوگاید لاین های اخیر پیشنهاد به استفاده از استامینوفن به عنوان خط اول برای درمان آرتروز کرده است و سپس داروهای

تنگی کانال مچ دست

علائم تنگی کانال مچ دست علائم بالینی متنوع  واز فرد به فرد متغیراست. تنگی کانال مچ دست اغلب با درگیری حسی در سه و نیم

فیبرومیالژی

علت فیبرومیالژی علل مشخصی برای فیبرومیالژیا مشخص نشده است. شواهد موجود دلالت برحساسیت  سیستم عصبی مرکزی و محیطی  به عنوان علت اصلی درد وسایر علایم

بهترین متخصص آرتروز در تهران

علت ایجاد آرتروز افزایش سن ژنتیک چاقی اسیب دیدگی مفصل یا شکستگی های قبلی پارگی طولانی مدت غضروف مفصل مفصلی از قبل دچار روماتیسم بوده

پارگی تاندون عضله دوسر بازو

پارگی عضله دو سر بازو پارگی قسمت پایینی عضله دوسر بازو نسبتا ناشایع است و به صورت تیپیک در مردان میانسال رخ می دهد. اگرچه

بهترین متخصص آرتروز در تهران - فیزیوتراپی در درمان آرتروز

بهترین متخصص آرتروز در تهران

دلایل تشدید درد دنبالچه

درد دنبالچه کوکسی داینیا

علائم درد دنبالچه شروع علائم اغلب در نوجوانی و بزرگسالی می باشد اما ممکن است در هر سنی ظاهر شود. شایع ترین عامل بروز درد

درمان زانو درد

بهترین فوق تخصص زانو در تهران

مینیسک زانو چیست مینیسکها که بافت غصروفی میباشند که بر روی سطح فوقانی  استخوان ساق  در داخل مفصل زانو قرار گرفته اندکاد انها مانند کمک

بورسیت یا التهاب بورس bursities

علت عارضه بورسیت یا التهاب بورس گاهی ضربه در صورتی که شدید باشد باعث خونریزی داخل فضای بورس میشود به خصوص اگه فرد داروی رقیق

بهترین متخصص ستون فقرات گردن و کمر

علت درد در ناحیه ستون فقرات اختلال در  ساختار ستون فقرات میتواند به دلایل مختلفی باشد همیشه علت درد ستون فقرات دیسک نیست.در سنین پایینتر

آسیب مینیسک، روش های درمانی غیر جراحی

مفاصل فاست یا جانبی ستون فقرات

حالت طبیعی مفاصل فاست یا جانبی این مفاصل جانبی در حالت طبیعی دارای غصروف مفصلی و مایع بین مفصلی میباشند و کمک میکند تا مهره

عوارض پوشیدن کفش پاشنه بلند

تاثیر کفشه پاشنه بلند بر بدن برای حفظ تراز بدن،ستون فقرات نیز به سمت جلو متمایل میشود لذا گودی کمر افزایش میابد و لگن به

درد سیاتیک چیست

عصب سیاتیک چیست در واقع عصب سیاتیک از بهم پیوستن ریشه های عصبی کمر L4 L5 وS1 ایجاد میگردد که این ریشه های عصب در

محدوده حرکتی

دامنه حرکتی محدود چیست؟

علل کاهش محدوده حرکتی انواع مختلفی از کاهش دامنه حرکات وجود دارد. سه نوع اصلی کاهش دامنه حرکتی عبارتند از: مکانیکی آسیب عضلانیآسیب رباطآسیب تاندوندرد

تاندون آشیل در کودکان

التهاب تاندون آشیل التهاب تاندون آشیل اغلب می تواند در نتیجه تغییرات شدید در فعالیت رخ دهد. تاندون آشیل که وظیفه اتصال دو ماهیچه ساق