درمان کمردرد با ورزش

کایروپراکتیک چه تاثیری بر درمان بیماری های ستون فقرات دارد؟

کایروپراکتیک یک روش درمانی است که اغلب برای اختلالاتی که بر سیستم اسکلتی عضلانی و سیستم عصبی و همچنین درد و نقایص مرتبط با این اختلالات تأثیر می‌گذارند استفاده می‌شود. اصل اساسی این عمل مراقبت بهداشتی این است که دستکاری و تنظیم خاص اسکلت و ساختارهای حمایت کننده آن می تواند به طور قابل توجهی شرایط فوق را درمان کرده و سلامت کلی را ارتقا دهد. موضوع اصلی مراقبت های کایروپراکتیک ستون فقرات است، اگرچه مفاصل، عضلات اطراف و اعصاب نیز ممکن است در درمان سردرد، درد مفاصل و شکایات عصبی-عضلانی اسکلتی در گردن، پشت، بازوها و پاها دخیل باشند.

ارتباط ستون فقرات و سیستم عصبی

متخصصان کایروپراکتیک بر این باورند که بین ستون فقرات و سیستم عصبی رابطه وجود دارد و هر مشکل ساختاری یا بیومکانیکی که بر ستون فقرات شما تأثیر بگذارد نیز بر عملکرد سیستم عصبی شما تأثیر خواهد گذاشت.
پزشکان کایروپراکتیک از روش‌هایی استفاده می‌کنند که در آنها آموزش دیده‌اند تا به رفع هر گونه مشکلی که بر ستون فقرات و سیستم عصبی شما تأثیر می‌گذارد کمک کند تا نه تنها عملکرد را بازیابی کند، بلکه سلامت کلی شما را نیز بازگرداند. هنگامی که شما تحرک طبیعی در ستون فقرات خود را به دست آورید، آنگاه تحریک عصبی را از بین می برد یا کاهش می دهد و عملکرد طبیعی را بازیابی می کند.

مزایای درمان کایروپراکتیک

مراقبت های کایروپراکتیک می تواند برای بیماران در هر سنی که از طیف وسیعی از شرایط سلامت رنج می برند سودمند باشد. راه حل های موثری برای علائم درد از جمله موارد زیر ارائه می دهد:

• کمر درد
  • گردن درد
  • دردهای مرتبط با آرتریت
  • کشیدگی و رگ به رگ شدن ناشی از استرس های مکرر یا فعالیت های عادی روزانه
  • آسیب های ناشی از کار و ورزش
  • حرکت محدود شانه ها، پشت، گردن و اندام ها
  • این شرایط دردناک و اغلب ناتوان کننده اغلب سیستم عصبی را درگیر می کند یا به طور قابل توجهی بر سیستم عصبی تأثیر می گذارد، که می تواند باعث درد و اختلال در عملکرد حتی در مناطق دور از ناحیه آسیب شود. مراقبت های کایروپراکتیک می تواند به درمان علت اصلی درد کمک کند تا ساختار کلی بدن و سلامت آن بازسازی شود.

درمان کایروپراکتیک همچنین مزایایی را برای سالمندان ارائه می دهد، زیرا مراقبت و درمان می تواند به آنها کمک کند تا تحرک و دامنه حرکتی خوبی داشته باشند. برای شرایط خاص، زمانی که مراقبت های کایروپراکتیک با سایر درمان ها از جمله فیزیوتراپی، دستگاه های ارتز، ورزش و اصلاح شیوه زندگی ترکیب شود، می توان به تسکین طولانی مدت دست یافت.

متخصص کایروپراکتیک

متخصص کایروپراکتیک چه کاری انجام می دهد؟

کایروپراکتیک ها به کاهش درد در افراد کمک می کنند و آنها را قادر می سازند تا زندگی فعال و بدون درد مورد نظر خود را داشته باشند. کایروپراکتیک ها گردن درد، کمردرد، آرتریت، انواع خاصی از سردرد، جراحات و موارد دیگر را درمان می کنند. آنها متخصصان ستون فقرات، ماهیچه ها و سیستم عصبی هستند که در ارزیابی، تشخیص، درمان و توسعه برنامه های مراقبتی برای حفظ حرکت و بدون درد شما تخصص دارند.

مراقبت های کایروپراکتیک

مراقبت های کایروپراکتیک چیست؟

یک عمل عملی، غیر تهاجمی و بدون دارو که
به طور ایمن و موثر به تسکین درد و بهبود عملکرد کلی بدن کمک می کند،
بسته به نیاز شما از درمان های مختلفی استفاده می کند، از تکنیک های تنظیم دستی تا درمان بافت نرم.
یک کایروپراکتیک ممکن است سلامت و تندرستی کلی شما را بهبود بخشد.

طول درمان کایروپراکتیک

در طول درمان کایروپراکتیک چه اتفاقی می افتد؟

در اولین قرار ملاقات شما، متخصص کایروپراکتیک علائم شما را ارزیابی می کند تا تعیین کند که آیا کایروپراکتیک مناسب است یا خیر و چه تکنیک هایی ممکن است به شما کمک کند.

کایروپراکتیک ها از تکنیک های مختلفی برای درمان مشکلات عضلات و مفاصل استفاده می کنند، از جمله:

• دستکاری ستون فقرات – با استفاده از دستان خود برای اعمال نیرو به عضلات، استخوان ها و مفاصل ستون فقرات و گردن
  • حرکات رانشی کوتاه و تیز
  • به تدریج مفاصل خود را به موقعیت های مختلف حرکت دهید
  • کشیدن یا کشش عضلات در جهات مختلف
  • درمان معمولاً دردناک نیست، اما برخی افراد کمی ناراحتی را تجربه می کنند. اگر دردناک بود فوراً به پزشک کایروپراکتیک خود اطلاع دهید.

علاوه بر تنظیم ستون فقرات، کایروپراکتیک ها چه می کنند؟

جدا از روش‌ها و تنظیمات مختلف دستکاری، کایروپراکتیک‌ها می‌توانند به طور مؤثر در مورد مسائل مربوط به سبک زندگی به شما کمک کنند که به شما در جلوگیری از مشکلات عصبی-عضلانی و اسکلتی عضلانی کمک کند.

یکی از غیرمنتظره ترین توصیه هایی که یک متخصص کایروپراکتیک ممکن است به بیمارش بدهد این است که خوب غذا بخورد. پزشکان کایروپراکتیک که توصیه های غذایی ارائه می دهند معمولاً غذاها و مکمل هایی را توصیه می کنند که برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما ضروری هستند.

کایروپراکتیک ها بر یک برنامه ورزشی سالم اصرار دارند . به گفته پزشکان کایروپراکتیک، فعالیت بدنی فواید زیادی دارد. عدم تحرک بدنی به عنوان یکی از عوامل خطر اولیه برای اختلال عروق کرونر قلب و فشار خون بالا شناخته شده است.

پزشکان موافق هستند که فعالیت بدنی می تواند خطر ابتلا به فشار خون و دیابت را به حداقل برساند. به طور کلی، ورزش برای مبارزه با بیماری ها ضروری است، تحرک عمومی را بهبود می بخشد و به حفظ سلامت مهره ها کمک می کند. بیماران اغلب از تأثیر تغذیه بر ارتباطات بدن از طریق سیستم های خود آگاه نیستند.

طب فیزیکی و توانبخشی شاخه‌ای از علم پزشکی است که در کنار تشخیص و درمان بر توانبخشی و بهبود کیفیت بیماران نیز تمرکز دارد. علاوه بر این روش‌های درمانی تجویز شده، غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی است. بسیاری از افراد درگیر با اختلالات عصبی، عضلانی، اسکلتی، قلبی عروقی، ریوی و … می‌توانند با هزینه‌ای مناسب از خدمات طب فیزیکی و توانبخشی استفاده کنند. دکتر سارا سادات محسن حسینی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی به شما در درمان بیماری خود نوین ترین و اثر بخش ترین روش ها کمک خواهند کرد.

لیزرپرتوان

تکارتراپی