شاک ویوتراپی

شاک ویو تراپی از روش های جدید و موثر فیزیوتراپی و طب فیزیکی است که جهت درمان بیمارانی با مشکلات عضلانی و اسکلتی، خار پاشنه

لیزرپرتوان

لیزر پرتوان

اثر ضد التهاب: این اثر باعث می شود تا فشار بیرون زده دیسک از روی اعصاب برداشته شود و به دنبال آن علائم سیاتیک و

درمان کیست زانو

کیست زانو چیست؟

کیست بیکر چگونه به وجود می آید؟ آسیب مزمن زانو باعث افزایش تولید مایع زانو میشود که به علت فشار بالایی که در مفصل است،

درمان لیزری تنگی کانال نخاع

عارضه تنگی کانال نخاع چیست؟ یکی از انواع بیماری هایی است که در قسمت ستون فقرات ایجاد می شود و تنگی کانال نخاع در قسمت

تزریق تخصصی مفاصل

یکی از روش های درمانی نوین و جدید که توسط بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی انجام می شود، تزریق تخصصی مفاصل است. تزریق در

نوار عصب عضله

با انجام نوار عصب عضله یا مطالعات الکتروفیزیولوژیک می توان سلامت ماهیچه های حسی و حرکتی بزرگ  موجود در بدن را بررسی کرد. در این

درمان غیر جراحی پارگی دیسک

درمان پارگی دیسک کمر بدون جراحی

علت پارگی دیسک کمر علت اصلی دیسک کمر دقیق مشخص نیست. استعداد ژنتیکی مهمترین عامل بوجود آمدن این عارضه است. پارگی دیسک کمر اختلالی است

درمان آرتروز لگن

آرتروز مفصل لگن

آرتروز مفصل لگن همچنین بیماری تخریبی مفصل نیز نامیده می شود شایع ترین بیماری در مفصل لگن است. سر استخوان ران که در تقعر ایجاد

درد باسن

علت درد باسن چیست؟

درد باسن یا سیاتیک عارضه ای است که به دلایل مختلفی ایجاد می شود و در ناحیه کمر تا باسن ، ران ها و ساق

لرزش دست

درمان لرزش دست با طب فیزیکی

لرزش دست یکی از مشکلاتی است که می تواند به دلایل مختلف عصبی و غیره عصبی ایجاد شود. این عارضه در سالمندان بیش از سایر

درمان بوریست

درمان بورسیت و تروکانتریک

هر عاملی که باعث سایش بورس به استخوان زیرین اش شود میتواند علت بورسیت باشد. کوتاهی یا ضعف عضلات باسن می تواند باعث شیفت یک

راه های درمان ازگود اشلاتر

راه های درمان ازگود اشلاتر بیماری ازگود اشلاتر یا اسگود اشلاتربا یا osd یکی از اختلالات مربوط به زانو است که در نوجوانانی که جهش

بیماری متاتارسالژیا

متاتارسالژیا چه نوع بیماری است؟ عوامل متعددی می تواند باعث ایجاد درد در کف پا شوند. بیماری متاتارسالژیا یکی از عوامل ایجاد درد در کف